Tražite sjaj kože? Najbolje ćete ga pronaći na tržnici! Namirnice bogate antioksidansima, vitaminima i ostalim nutrijentima mogu imati prekrasan rezultat na vašu kožu, posebice spojite li to sa zaštitom od sunca i dnevnom njegom kože.

Namirnice koje daju sjaj

1. Citrusi – Vitamin C pomaže koži stvarati kolagen, pa je ovaj vitamin ključan za poboljšavanje teksture kože. A što ima puno vitamina C? Limuni, naranče, grejp i limeta! Vitamin C je i odličan antioksidans koji štiti od oštećenja od sunca, sprječava nastanak bora i hiperpigmentacija.

2. Borovnice – Njihova tamnoljubičasta boja pokazuje kako su u stvari bogate antioksidansima. Borovnice mogu pripomoći tijelu pri čišćenju od toksina izvana i iznutra.

3. Zeleni čaj – Kad je vruć, on ispušta tip antioksidansa koji ima anti-upalno djelovanje koje može pospješiti prokrvljenost kože i tako pomoći sa sjajem kože.

4. Ulje šafranike – Omega 6 masne kiseline u ulju šafranike služe kao ultra bogati hranitelji kože, a on je i prirodni emolijent što znači da stvara barijeru koja zadržava vlagu u koži i tako pomaže zaliječiti kožu. Izvrsno je ako imate suhu kožu!

5. Temeljac od kostiju – On je vrlo bogat kolagenom, proteinom koji nam treba u cijelom tijelu, a u koži je zaslužan za davanje zategnutog i elastičnog izgleda, bez bora.

6. Špinat – On je bogat vitaminom E i beta-karotenom koji štite stanice kože od slobodnih radikala i njihova oštećenja, što će pomoći u održavanju mladolika izgleda, a pomoći će i s hiperpigmentacijom.

7. Batat – Kao i naranče, bogati su vitaminom C koji zaglađuje bore, a sadrži i velike doze beta-karotena koji štiti kožu i dobar je za razvijanje sjaja.

8. Rajčica – Likopen, kemijski spoj u kuhanim ili pečenim rajčicama pomaže protiv slobodnih radikala i ultraljubičastog zračenja koji šteti koži.

9. Tuna iz konzerve – Ona sadrži selenij, nutrijent koji pomaže zadržati elastin, protein koji pomaže održati kožu glatkom i elastičnom. Također, bogata je omega 3 masnim kiselinama koje pomažu u održavanju razina kolagena, bore se protiv upala u tijelu i održavaju kožu čvrstom.

Svakako, treba imati na umu da je raznolika prehrana bogata voćem i povrćem podloga za zdrav organizam, te fokus na samo jednu vrstu namirnica, osim ako to zdravstveno stanje ne zahtijeva, nije preporuka.

logo-drorganic

Sva prava pridržana 2018 DrOrganic ©