DOSTAVA I UVJETI DOSTAVE
Dostava proizvoda vrši se:
1. DOSTAVA PUTEM DOSTAVNE SLUŽBE INTEREUROPA uz trošak;
– dostava na adresu: 8,20 eur
2. DOSTAVA PUTEM GLS KURIRSKE SLUŽBE uz trošak:
– dostava na adresu: 5,30 eur
– dostava na Paketomat: 2,50 eur
– dostava na PaketShop: 4,80 eur
Za narudžbe vrijednosti iznad 39,69 eur dostava putem GLS kurirske službe je BESPLATNA.
3. DOSTAVA PUTEM BOX NOW uz trošak:
– dostava na Paketomat: 2,5 eur
Za narudžbe vrijednosti iznad 39,69 eur dostava putem BOX NOW kurirske službe je BESPLATNA.
NAPOMENA: naknadna promjena adrese nakon izvršenja narudžbe nije moguća.
ZA VIŠE DETALJA O NAČINIMA DOSTAVE PROČITAJTE NIŽE
1. DOSTAVA PUTEM DOSTAVNE SLUŽBE INTEREUROPA
Trošak dostave putem dostavne službe Intereuropa naplaćuje se u iznosu od 8,2 eur.
Dostava se vrši na adresu kupca u roku 1-5 radnih dana za sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12h.
Radno vrijeme dostavne službe Intereuropa je radnim danom od 08-16 sati.
NAPOMENA: Intereuropa ne vrši dostavu na slijedeće otoke: Dugi otok, Iž, Rava, Mulat, Ist, Silba, Premuda, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Šolta, Lastovo, Mljet, Koločep, Šipanj, Lopud, Susak, Unije, Ilovik, Crveni otok, Sveta Katarina.
2. DOSTAVA PUTEM GLS KURIRSKE SLUŽBE
Trošak dostave putem dostavne službe GLS naplaćuje se u iznosu od:
– dostava na adresu: 5,30€
– na Paketomat: 2,50 €
– na PaketShop: 4,80 €
Dostava se vrši na adresu kupca u roku 1-5 radnih dana za sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12h.
Narudžbe se dostavljaju izravno na vašu adresu ili u odabrani GLS PaketShop/Paketomat u roku od dva radna dana od datuma otpreme. U vezi s isporukom paketa, kurir će vas unaprijed kontaktirati telefonskim pozivom ili putem SMS poruke.
U GLS PaketShop-u možete platiti gotovinom ili kreditnom karticom.
GLS dostava na adresu
GLS Croatia dostavlja pakete na kopnenom području Hrvatske u svakom gradu i naselju, uključujući područja južno od neumskog koridora, kao i na sve otoke povezane mostom te direktnom trajektnom linijom.
GLS Paketomat i PaketShop
Svoj paket možete poslati i primiti na više od 230 lokacija GLS PaketShop partnera diljem Hrvatske
Popis GLS lokacija PaketShop: pronađi PaketShop.
3. DOSTAVA PUTEM BOX NOW PAKETOMATA
Trošak dostave putem BOX NOW paketomata naplaćuje se u iznosu od 2,5 eur-a.
Dostava se vrši na lokacije BOX NOW paketomata.
Za sve narudžbe zaprimljene i plaćene radnim danom do 12h svi kupci u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji svoje će pakete u većini slučajeva moći preuzeti već isti dan od 18:00 do 00:00 sati. Ostatak Hrvatske biti će dostavljen već sljedeći radni dan od 07:00 do 15:00 sati.
Kod odabira slanja putem BOX NOW paketomata na mapi će biti potrebno odabrati ili u za to predviđeno polje upisati željenu lokaciju paketomata na kojoj ćete preuzeti svoj paket.
BOX NOW će vas kontaktirati kada paket bude spreman za preuzimanje iz odabranog paketomata. Nakon što ga dostavna služba preuzme, paket će vas u paketomatu čekati već isti ili najkasnije sljedeći radni dan.
Napomena: U iznimnim slučajevima ukoliko ne bude bilo moguće isporučiti narudžbu putem BOX NOW paketomata zadržavamo pravo u dogovoru s kupcem promijeniti način dostave ili otkazati narudžbu. U slučaju da se pri dostavi vašeg paketa na željeni paketomat utvrdi da su svi pretinci u odabranom paketomatu popunjeni, BOX NOW kurir (dostavljač) će vas osobno kontaktirati telefonskim putem i s vama dogovoriti dostavu paketa u najbliži slobodni paketomat po vašem izboru.
Za više detalja o funkcioniranju BOX NOW dostave saznaj na ovom linku: BOX NOW dostava
Svi proizvodi koji se nalaze na web shopu raspoloživi su i DOSTUPNI ODMAH.
Prilikom obrade narudžbe kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove narudžbe te će se putem SMS poruke obavijestiti o predviđenom terminu dostave.
Dostavu vršimo samo na području Republike Hrvatske.
Naručeni proizvod pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Preuzimanjem paketa kupac potvrđuje da je preuzeo paket u neoštećenom stanju. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja. Preporuča se da kupac pošiljku pregleda prije preuzimanja, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te da ih odmah reklamira dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbije preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti nama.
Ukoliko kupac ne preuzme paket ili odbije preuzeti paket bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Nepreuzete pakete čuvamo u maksimalnom trajanju do 30 dana obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.
Dostava se ponavlja isključivo po dogovoru s kupcem i uz plaćanje ponavljanja dostave unaprijed.
NAPOMENA: Za vrijeme trajanja vremensko ograničenih promotivnih akcija, rok dostave može se produžiti za 2 do 3 radna dana.






